Czym są etykiety samoprzylepne?

Etykiety samoprzylepne z nadrukiem to doskonałe rozwiązanie pomagające wyróżnić się produktom na rynku i wśród konkurencji. Ułatwią one zadbanie o identyfikację wizualną oraz stworzą pozytywne skojarzenia u klientów. Szeroki wybór wielu produktów na rynku sprawia, że atrakcyjne opakowanie z estetyczną etykietą samoprzylepną to w dzisiejszych czasach konieczność.

Gdzie można użyć etykiety z nadrukiem?

Sposobów na używanie etykiet samoprzylepnych z nadrukiem jest naprawdę wiele. Dzięki temu, że producent etykiet samoprzylepnych Ekorol z łatwością może formatować etykiety w dowolne kształty oraz umożliwia wydruk wielonakładowy i niskonakładowy, są one bardzo uniwersalne i wszechstronne. Mogą sprawdzić się w sklepach internetowych, hurtowniach, magazynach, biurach oraz firmach logistycznych. Etykiety samoprzylepne można stosować na przykład w celu:

·      oznaczenia sprzedawanych produktów

·      poinformowania o produkcie lub zawartości paczki (nadruk odnoszący się do składu, instrukcja obsługi czy informacja o terminie ważności towaru),

·      adresowania przesyłek (etykieta z nadrukiem logo firmy)

·      informowania o komunikatach ostrzegawczych (etykieta umieszczana na delikatnych produktach: ,,nie rzucać” czy ,,uwaga szkło”)

·      uwypuklenia identyfikacji wizualnej marki (oznaczanie przedmiotów podczas imprez okolicznościowych, oznaczanie nowych produktów lub promocyjnych, zaklejanie paczek wysyłkowych).

Etykiety z nadrukiem a wizerunek marki

Estetycznie wyglądające opakowanie produktu jest bardzo istotną kwestią wpływającą na decyzje o jego zakupie przez konsumenta. Etykiety samoprzylepne z nadrukiem znajdujące się na przykład na kopertach czy przesyłkach wysyłanych do klientów, są elementem identyfikacji wizualnej marki i mogą pozytywnie oddziaływać na skojarzenia wśród konsumentów. Drukarnia etykiety samoprzylepnej pozwoli na wyróżnienie się danego produktu na rynku. Klienci łatwiej będą rozpoznawać kolory czy logo danej marki, co może przełożyć się na ich późniejsze decyzje zakupowe.